fredag 12 februari 2010

Nu är jag här igen


Idag är det fredag igen - skönt - det är relativt jobbigt på jobbet just nu.

Men det är bara att stå ut och gilla läget.


Äldsta sonen med familj har åkt tillbaka till Thailand och kommer inte tillbaka förrän i början på maj. Själv skall jag och min kärlek (T) åka ner dit i mitten på mars och stanna i tre veckor - det skall bli så härligt så härligt med sol, värme, trevligt sällskap och god mat m.m.


Sätter in en bild på sonen och barnbarnet Johannes 3 år när de sitter i flygplanet på väg till Thailand.


Idag skall jag ut och köpa strumpor på Twilfit och ev en liten valentine-present till T.

Ikväll skall vi ut och promma och sedan äta middag, titta på tv och mysa.


I morgon skall jag på yoga kl 9.30 och sedan fixa lite - sedan iväg på middag till T:s släkt.


Snart är det lunch och jag blir bjuden av arbetskollegan som vanligt.

Jag längtar efter sol och värme - men snart så ....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar