tisdag 21 juni 2011

Köket kom igår






























Igår kom vårt nya kök från IKEA. Alla kartonger står nu i vardagsrummet, helgen efter midsommar skall köket upp. Luckorna är Lidingö - färg off white.




Jag längtar så efter köket, jag vill botanisera och laga mat, det är inte precis vad jag brukar längta efter.




Vi har nu bott i våningen mitt i city sedan 28 april och under hela tiden varit utan kök, vatten har vi enbart haft i badrummet. Nu börjar jag få nog av detta liv men det blir så bra när det blir klart.




Min vikt har rört sig uppåt rejält, har inte vägt mig på flera månader, alla kläder känns för trånga. Vi har ätit mycket snabbmat och hela april var vi i Thailand, åt och drack gott varje dag. Det har så klart gjort sitt till.




Det är bara för mig att börja ta tag i bättre kostvanor, mer motion etc.




Nu blir det promenader som gäller ett tag framöver. I höst får jag börja leta efter ett nytt gym. Gymmet jag gick på i Solna var jättebra, många olika pass och trevlig personal men det blir för krångligt att ta sig ditt flera gånger i veckan.




1 kommentar:

  1. Det där köket är ju sååå fint! Det vill jag också ha då vi rustar köket.

    SvaraRadera