fredag 8 februari 2013

En kulen och mulen fredag

Idag är jag så trött så trött, det känns som om jag har någon infektion i kroppen. Har börjat med Kan Jang för att slippa få flunsan nu precis före semestern.

I morgon skall vi köpa det sista till resan, hälsa på Tors mor, hämta några saker i husbilen som vi skall ha med på semestern. Jag har helkoll på vår packning. Vill åka iväg nu.

Annars är det ingenting speciellt som händer som är inplanerat, jag vill att tiden skall gå fort nu - vill att det är fredagen den 15 februari snart.

I helgen skall jag hämta ut min Glossybox har inte gjort det ännu, förstår inte varför jag är så sen med att hämta ut den jämt. Ha en bra helg alla.

Vikten står still just nu - skall försöka att jogga ordentligt på semestern, eller snarare lära mig. Har inte hunnit röra på mig ordentligt på sista tiden eller snarare tappat gnistan kanske.

Igår skulle min syster BM och jag gått på Backstugan som ligger i Filmstaden men hon fick influensan - tur för mig att hon blev sjuk igår och inte idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar