söndag 3 november 2013

I morgon börjar jag jobba 50%

I helgen har jag varit kattvakt till två  underbara katter. Har haft det så rofyllt och avkopplande. Har inte tänkt på jobbet en enda gång. 
Så fort jag kom hem började tankarna på jobbet så jättejobbigt. Nu hoppas jag bara att det fungerar bra på jobbet. 

I morgon ska jag till sjukgymnasten och jag försöket även att ta riktig långpromenad innan jobbet. 

På tisdag kommet äldsta sonen Johan och sover över en natt innan han åker hem till Thailand. Vi får bestämma när jag åker dit så jag har något att se fram emot. Troligtvis blir det februari. 

Nu måste jag ta tag i min rehab träning ordentligt oxå. Får passa på när jag är deltids sjukskriven så jag kommer igång ordentligt. 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Rafael
    AFA Försäkring

    SvaraRadera