onsdag 9 december 2009

Jag är tillbaka och foto på mina barnbarn 2,5 år och 3 månader



Nu var det hundra år sedan jag skrev något i min blogg men nu skall jag börja att uppdatera i varje fall en gång per vecka

Igår hade jag grannen M på besök, vi drack glögg och pratade om utbyggnaden som skall ske på våra balkonger nu i vinter/vår – det är fortfarande många frågetecken angående finansieringen m.m.

Jag har fixat långa naglar och det är så härligt att alltid vara fin om händerna.

Ikväll skall jag inte göra någonting vad jag vet, eventuellt tar jag en långpromenad.
Det har varit så mycket denna höst så jag har inte varit på gymmet alls sedan före sommaren.

Opererade bort vena saphena magna i vänster ben förra onsdagen så nu kanske jag kan börja röra på benet ordentligt igen och förhoppningsvis slipper jag en svullen vad i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar