måndag 14 september 2009

Måååndag morgon och solen skiner


Idag är jag ledig, skall städa här hemma - fixa till och göra sådant som inte hunnits med på sista tiden. Solen skiner och jag får lust att sjunga en sång, tra la la
Det är skönt att ha en extra dag så här efter helgen - jag blir så lugn och glad av det.


Tuffi verkar ha piggat på sig - ett tag i helgen trodde jag att hon höll på att bli sjuk men nu verkar hon som vanligt igen - kanske lite slö ändå.


På eftermiddagen skall jag på två olika provsmakningar och sedan måste jag snabba mig tillbaka till Solna - vill gå på ett pilatespass ikväll men det blir knappt om tid. Jag får byta om till träningskläder innan jag ger mig iväg till provsmakningen som ligger på Kungsholmen.


Jag älskar livet och hoppas få vara med länge länge ................................

5 kommentarer:

  1. Hej Lillan!
    Har haft en dekl att stå i här hemma, renovering mm.
    Flera outfits kommer snarast.

    Kram Eva Agnes

    SvaraRadera
  2. Provsmakningar låter spännande Vad testar du??

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för titten och kommentaren hos mig. :) Alltid roligt att hitta nya bloggar, så jag ska titta runt lite hos dig nu.
    Ha en skön torsdag!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag "råkade" snubbla in hos dig! Inte på Expressen, då...utan här. Lycka till med Lifvet! Kramar Geddan

    SvaraRadera