söndag 13 september 2009

Hur nästa vecka ser ut

Nu har jag läst lite bloggar och lill Hugo tittar på barntv - vi har hunnit äta frukost oxå.
Idag på eftermiddagen skall jag åka över med Hugo till Märsta och sedan vidare på middag.
Spännande.
Nu skall jag fixa lite grann här hemma, göra mig själv lite fin så småningom och njuta av tillvaron.
Lotta är fortfarande ej bra från sin förkylning - det är så tråkigt eftersom vi inte kan bestämma något datum för en resa - kanske får jag resa iväg ensam - det skulle vara helt ok tror jag.

Denna vecka är jag inbokad hela veckan:
Måndag - ledig från jobbet men skall städa - gå på två stycken provsmakningar på eftermiddagen + ev något pass på gymmet om jag hinner dit i tid
Tisdag - nämnd på jobbet och sedan möta upp syrran BM i Sumpan kl 18.
Onsdag - fika med Valvet kl 17 och sedan hem och packa + ev något pass på gymmet.
Torsdag till Söndag - åka ut till arb-kollegans Ginas sommarhus i Sala, där skall vi bl a plocka svamp hela helgen - jag vill ha mycket svamp med mig hem.

Sedan kommer det säkert att blir lite med saker som händer och sker som inte är inplanerade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar