lördag 12 september 2009

Skansen


I morse var jag och lill Hugo uppe med tuppen och var på Skansen redan kl 10, det var jättebra - det fanns nästan ingen mer där än vi.

Vi åt frukost där och mellanmål - pannkakor med sylt och grädde.

Tittade på alla djuren och Hugo ville klappa alla och rida på dem och bada med dem, han blev lite sur när han inte fick göra som han ville.


Efter några timmar kom MG och Nilla dit och vi gick runt lite till och köpte godis och popcorn.

Sedan bar det av till Blå porten för lite sen lunch/fika.

Tyvärr sov Hugo så han fick ta sin sena lunch senare och det blev kycklingbitar med pommes m.m.


Nu är vi hemma igen och jag tror att både Hugo och jag är ganska nöjda med dagen.

I morgon är jag utbjuden på middag - det skall bli jätteroligt och intressant - jag ser framemot det. Jag är på så bra humör nu förtiden och det är så härligt - jag känner att livet leker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar