måndag 7 september 2009

Måndag och arbetsdag igen


Igår åkte jag hem med lill Hugo men skall hämta honom i morgon eftermiddag igen - han får sova över och jag åker tillbaka med honom på onsdag eftermiddag/kväll. Jag tycker det är lite långsamt nu när det bara är jag och Tuffi.

I lördags var vi (syrran och hennes dotter, lill Hugo + Jack och deras mor Leek) i Sigtuna och strosade runt, åt en jättegod lunch på Farbror Blå, solen sken och allt var perfekt.

MG (yngste sonen) har kommit hem från sin klättring på Mt Blanc - han är sjuk, feber, ont i halsen m.m. - hoppas det inte är ja, ni vet.

Har jobbat idag och skall bara fixa här hemma lite ikväll och titta på tv samt läsa liter bloggar m.m.

I morgon hämtar jag lill Hugo sent på eftermiddagen och vi får väl hitta på något roligt att göra, hoppas vädret blir bra både i morgon och på onsdag.


På onsdag skall jag till jobbet och enbart jobba halvdag med Hugo som hjälp, på kvällen fyller arbetskollegan år och jag skall dit på middag och då sover jag nog över där.


Lotta och jag är inne på att ta en resa till Tunisien i oktober igen, om vi hittar något relativt billigt vill säga eller all inklusive till bra pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar