torsdag 31 maj 2012

Stylebox

Jag har gått med i http://mag.stylebybox.com/ - det är en gratistjänst som man kan prenumera på.


I veckan fick jag hem lite prover på REN, Hydra-Calm Cleasing Gel, REN Hydra-Calm Global Protection day cream, No7 Protect och Perfekt Intense Daycream x 2 + lite tuggummin. No7 har jag provat förut och är väldigt förtjust i dem Det skall bli kul att prova på REN produkterna. När man testat kan man beställa dem från Stylebox - mycket smidigt. Prova på Ni också.

I eftermiddag skall jag på marknadsundersökning, fika med en vännina, en till marknadsundersökning som slutar först kl 22. Jag kommer att vara helt slut ikväll och somna som en stock.

Måste nog springa in på Åhlens och köpa en paket med steps - de är så bra att ha på sig i sommar, jag får så lätt skoskav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar