måndag 14 maj 2012

En blåsig måndag - vill ha värme nu



Vi har haft det underbart i Turkiet – jag vill åka dig igen – snart. På bilden ovan står jag framför huvudentrén en kväll innan vi skall ut och äta middag på byn.

Har förstås gått upp 2 kg men det hade jag räknat med – kör igång nu igen.

Nu är det måndag igen – veckorna rullar på så fort. Jag har fått min första Glossybox men inte hunnit titta i den ännu. Har köpt en hel del nytt smink som jag kommer att berätta om framöver.

I morse var jag så trött så det blev ingen morgonpromis men jag får skärpa mig resten av veckan.

I helgen var vi nästan bara hemma och tog det lugnt, gjorde inget speciellt. Jo, jag köpte lite pelargoner till köket och dom är jättefina alldeles sammets röda. Jag hoppas verkligen att värmen kommer snart. Mina ben är bruna så jag vill inte sätta på mig några strumpor igen, vill ha värme.

Har varit ute och köpt lunch idag – det blåser något för j..ligt. Det blev örtmarinerad rökt lax, keso, lite 10-ig fetaost, ägg.





1 kommentar: