torsdag 19 april 2012



Veckan har lunkat på i vanlig ordning.
Igår var jag på handledning på arbetet på förmiddagen så dagen gick alldeles för fort.

Tor och jag hade en trevlig middag igår med god mat och gott vin, aj aj.

Jag har nu på två månader gått ner 5 kg och jag är så glad för det. I morse prommade jag till jobbet – det tog dryga timmen, tänker gå hem också. Tänk om jag kunde göra samma sak i varje fall 3 gånger per vecka – det skulle bli bra med motion för min del. Nu är jag inne på min sista proteindag denna vecka – from i morgon får jag äta grönsaker i 3 dagar, mums. Jag har köpt biff till i morgon, vill äta biff med en god sås och massor av lök och broccoli.  


2 kommentarer:

  1. Ohh det lät väldigt gott med biff & sås & lök & broccoli, mmm!
    Ska nog också ta & laga det i dagarna!Tack för tipset:)

    SvaraRadera
  2. Jag startar dukans attakfas imorn. några tips?
    Kika gärna in hos mig på www.emmaisabellavictoria.se
    peppkramar!!

    SvaraRadera