torsdag 5 april 2012

Skärtorsdagen 2012



I morse var jag nästan helt ensam på jobbet – slutar kl 12 – det skall bli skönt att börja fira Påsk snart.

Igår gjorde jag en god Thai-kycklinggryta – den var helt ok men jag hade glömt att jag inte hade fisksås hemma – så den blev ganska tam.

Ett lite kort på mitt ena barnbarn som bor i Thailand – han är snart 3 år och heter Jacob – min lilla gullunge.

Igår var vi och handlade inför helgen – skönt då blir det inte något mer spring i mataffärer under helgen. Jag måste komma ihåg att lämna tillbaka lampskärmen på MIO under helgen – den var dyr och passade inte alls.

Idag blir det långprom hem – det tar c:a en timma. Jag hoppas innerligt att det blir fint väder ändå i helgen – då är det lättare att komma ut på prommisar etc.

Det är tråkigt att ha barnbarnen så långt borta – en påsk utan småbarn är inte som en riktig påsk. Jag önskar alla en mycket Glad Påsk.


1 kommentar:

  1. Glad påsk! Skönt med lite ledigt! Jag jobbar fredag och måndag, men är i alla fall ledig lördag och söndag. Det ska bli skönt. :)
    Kram!

    SvaraRadera