fredag 13 april 2012

Fredagen den 13 april




I morse var jag på jobbet 7 – började morgonen med en varm dryck från Espresso house gjord på lättmjölk mums.

Till middag blir det dukansk köttfärssås med broccoli, jag är så sugen på grönsaker idag efter 3 dagar med enbart protein.

Jag var så duktig igår när vi var och fikade – tog bara en burk cola light.

I helgen skall jag banne mig börja ta lite foton med mobilen – det är så kul att kunna lägga in i bloggen. Ovan ett litet kort på min sambo Tor och barnbarnet Johannes från sommaren 2010.

Skönt att det är fredag idag, ikväll blir det lets dance för mig, jag tycker det är kul att se dom programmen.

I morgon kommer Marcus och Pernilla på lite fika, ja just det måste köpa med mig något gott till dom hem idag.
På söndag kommer Eva på middag på eftermiddagen och Tor och hans son skall till hans mor (farmor) på förmiddagen för lite umgänge.

Det blev inte så mycket av utställningen igår – vi bestämde oss för att sitta och fika och snacka istället och det var så trevlig så.



1 kommentar:

  1. Det är alltid kul med foton =) Hoppas att helgen varit bra!

    SvaraRadera