tisdag 3 april 2012

Sol ute och sol i sinnet :)



Idag skiner solen – det blev en morgonprom till Hötorget och buss därifrån till Primusgatan – en riktig skön morgon. Jag var lite sen idag men struntade i det – kände att jag behövde min morgonprom.


Har gått upp 1 kg – för mycket fuskmat i helgen. Nu skall jag köra järnet fram till 1 maj då vi åker till Kemer (Turkiet).

Jag har så svårt att få i mig proteiner och jag vet att jag dricker för lite vatten. Har också tröttnat på lunchmaten.
I helgen måste jag planera lite mer när det gäller lunch/middagar etc. Frukosten är ok – det blir oftast lättyoghurt med linfrön, havrekli, kaffe, lättmjölk och ägg.

I eftermiddagen skall jag på klassisk massage/töjning på Axelssons – vad skönt det skall bli.




1 kommentar:

  1. Åhh Kemer, älskar det stället! Har vart i Turkiet 2 ggr, ena gången i Kemer & andra gången i Marmaris men jag måste säga att jag tyckte om Kemer mer än Marmaris :)

    Jag hade också väldigt svårt att få i mig proteiner men nu funkar det bättre. Du kanske kan testa att göra kycklingsallad med kokta ägg & massa räkor i? Det är mycket proteiner i det. & så göra den där choklad moussen med äggvita & kakao, recept finns i min blogg( renaste proteinerna finns ju i äggvitan) & så äta keso med rökt kalkon?

    Det är så jag får i mig proteiner. & så protein pulver då ibland :)

    Tack snälla du för dina fina ord!

    & förresten är du med i gruppen vi dukanare på facebook?
    Där får man massa pepp & råd.

    SvaraRadera