onsdag 4 april 2012

Påsklunch på jobbet



Idag har vi haft påsklunch på jobbet – oj så mycket gott det fanns. Jag åt mest proteiner och känner mig relativt nöjd.

I morse hade jag gått ner helgens dumhetskilon. I helgen skall jag promma jättemycket, tänker bege mig ut med stavarna.

Inte tänker jag köpa hem något godis heller. Vi har inga barn hemma längre och Tor får klara sig utan godis – ett litet påskägg från mig får han med lite godis i.

Igår var jag på töjningsmassage och det var så skönt ff a efteråt – jag kände mig så lätt i kroppen.

Ikväll blir det Thailändsk kycklinggryta med grönsaker. 

Igår kom mina hudprodukter från http://www.skincity.semed kom även lite gratisprodukter – det är så roligt när de månar om sina kunder.




1 kommentar:

  1. Thaikyckling gryta, vad gott det lät! Hur gör du det?

    Vad roligt att de där dumma killona försvann!

    & tack snälla du för din fina kommentar!

    SvaraRadera