måndag 2 april 2012

Idag är det måndag igen och kallt



Helgen har varit slapp och skön. Det var jättetrevligt på kalaset och vi var inte hemma förrän bortåt 2-tiden. Jag var så trött på lördagen.

Det blev inte så bra mathållning i helgen. Så nu tänker jag inte väga mig igen förrän på onsdag så det så.

Klänningen var snygg och lite annorlunda men det gillar jag – den kanske satt lite för tajt i ryggen men jag hoppas att jag går ner som planerat.

Vi har tittat på en hel del filmer i helgen – skönt att bara slappa och ta det lugnt – vädret har inte varit speciellt roligt alls.

Ovan ser ni vår duschhörna men vi har svart text – passar bättre hos oss då vi har lite svart kakel på väggarna.
Mad men har börjat igen – så bra så bra.

Matintag idag
Frukost – kaffe med mjölk – hann inte med ngt annat
Lunch – ägg, kyckling, keso
Middag – då blir det kalkonomelett med lök
Idag måste jag dricka massor av vatten – fy vad jobbigt




1 kommentar:

  1. Skönt med en slapp helg, och bra att klänningen är något för liten, då kommer den att sitta perfekt när du gått ner lite till.
    Svar: Jag åt inte så mycket ost, bara smakade lite (av alla 3 sorterna;-)), och det blev 2 glas vitt vin. Dumt, men oh så gott.
    Nu får man kavla upp ärmarna och ge gärnet en vecka till, en vecka i taget, så jobbar i alla fall jag.
    Kram

    SvaraRadera