måndag 16 april 2012

Första besöket hos tandläk Bolle



I morse var jag hos tandläk – han var klart godkänd. Jag skall byta tandläk efter 25 år, min tidigare tandläk Gunnar har sin praktik i Sigtuna och det är så långt att åka dit. Tror att det kommer och bli stora förändringar i min mun framöver men det tar vi senare.

Helgen har varit fantastisk. Vi fick så mycket gjort i helgen. Tor fixade min lampskärm igår kväll, sätter ut en bild på den ikväll så ni får se.

Idag skiner solen och det känns som det blir fint väder idag men enl väderleksrapporten skall det bli sämre till eftermiddagen, fy sjutton.

Nu är det bara drygt 14 dgr kvar till vi åker till Turkiet en vecka – det skall bli så skönt. Hoppas på lite sol och värme där nere.

I eftermiddag skall jag hämta mina terminalglasögon och nya linser.

Den ena arbetskollegan är sjuk så det blir mycket att göra på jobbet den har veckan.

Deklarationen tycker jag inte att mäklaren lyckades med riktigt, måste ringa och dubbelkolla med Skatteverket. Som sagt nu är det dags att deklarera och eftersom jag sålt bostadsrätten i Solna så tycker jag det är lite krångligt.





1 kommentar:

  1. Åhh vad härligt ni kommer att ha det i Turkiet!Blir lite avundsjuk :)
    Kram

    SvaraRadera