fredag 28 september 2012

Fotvård idag




En liten bild på mig – jag har min älsklingsponcho på mig, den köpte jag för ett par år sedan och har använt den så mycket och den är så användbar.
Idag jobbar jag hela dagen så det blir ingen tidig fredag för mig inte.
Ikväll skall jag bara mysa och njuta av tillvaron.
I morgon skall vi till Fondueboden och äta middag, vi skall fira att Marcus min yngsta son fyller 26 år den 2 oktober. Var där förra året och det var gott och prisvärt. I år skall jag prova skaldjursfonduen.
Jag tänker göra en matlista (dukanmodell) till nästa vecka, då kör jag igång ordentligt med 4-5 attackdagar.
I morse var jag på fotvård med underbensmassage så nu är jag jättefin om fötterna.
En hel del promenader skall jag också hinna med. Sedan vet man jag aldrig vad som händer och sker men så ser planeringen ut nu.
Tacksamhetslistan: - tillfreds med livet, har två jättegoa söner, en underbar sambo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar