måndag 24 september 2012

Har idag beställt boken nedan



Idag har jag beställt boken - hoppas jag kan få lite tips och trix från den.

I torsdags var hela min avdelning på Nalen (konferens) väldigt givande.

Helgen har mestadels bestått av att titta på filmer (boxar - jag älskar att se typ 20 avsnitt snabbt).

Vi har plockat ur husbilen - det känns så tråkigt att vi inte skall ut med den någon mer gång i år. Ev kanske vi åker ut någon helg om det är fint väder men troligtvis blir det inte så.

I morse var jag hos ögonläkaren och kollade mina ögon (ang högt tryck i ögonen) allt var bra, en kontroll bör göras om något år igen.

Nu på eftermiddagen skall jag tillbaka till tandläkaren för att kontrollera gamla fyllningar som han tycker att min tandläkare från Sigtuna gjort urdåligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar