fredag 5 oktober 2012

Femte dagen snart över




Är nu inne på min femte attack dag, har gått ner 2,2 kg (vägde mig i morse), mår bra och känner mig pigg och alert.
 Igår var det bara jobb för hela slanten – hur mycket som helst att göra.  Idag jobbar jag också sent.
I morse var jag till läkaren och fick reda på att höften är ganska ok, lite förslitningar men att det säkert blir bättre om jag går ner i vikt.
Skall till apoteket och köpa Emlakräm och vit vaselin. I morgon skall jag fylla på mina eyelinerstreck runt ögonen, det gör så fruktansvärt ont, jag är så stressad över detta.  Förra gången blev det som två stycken stora blåtiror som höll i sig nästan en hel vecka.
Jag skall inte göra något speciellt under helgen utan bara ta det lugnt – kanske ögonen mår bra av det.
Ev om jag inte har för ont så åker vi ut till husbilen för att plocka ur det sista, sängkläder etc. På onsdag skall vi göra en besiktning av husbilen – det är några småsaker som försäljaren måste åtgärda. Jag längtar till våren då vi skall åka ut med husbilen igen, nästa höst skall jag banne mig hitta lite mer svamp än vi gjorde i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar