tisdag 9 oktober 2012

Full rulle på jobbet puh


I söndags var jag ute på en riktigt långprommis. Handlade bl a en Missioni tunika på Lindex – den är lite oversize men skall så vara. Annars var allt som vanligt en helt underbar och rogivande söndag.
Igår var det full fart på jobbet – började med handledning på förmiddagen och sedan fick jag jobba över till kl 18.
Ögonen har svullnat och det rinner var ur dem, hoppas att det går över och att det inte är någon infektion.
I morse vägde jag mig och jag har gått ner 2.9 kg – det känns underbart, det går jättebra på dieten den här gången.
I morgon är det PV-dag igen – undrar vad jag skall äta för gott då.
Ikväll kommer sonen Bolme på ett kort besök innan han åker hem till Thailand.
Har varit duktig och gått mina promenader dagligen, men en dag i veckan hoppar jag över, nu är det 30-40 minuter dagligen som gäller för mig.
Har bestämt mig för att börja jogga, jag har aldrig gjort det förut. Tänker ha som mål att kunna jogga 1 km om dryga 20 veckor, tar det väldigt lugnt annars vet jag att jag tröttnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar