tisdag 14 augusti 2012

En helt vanlig tisdag




Gick till Hötorget i morse och tog en chailatte på vägen – farligt gott.

Det blev inget köp av ring igår – jag vill vänta eftersom vi kommer att åka runt hoppas jag till lite olika konsthantverkare under semester. Kanske hittar jag en snyggare ring då. Ringen på hos guldsmeden på Sveavägen finns alltid kvar.

Ikväll kommer Bolme förbi och hämtar post m.m. innan han beger sig hem till Thailand.

Solen skiner och det känns varmt ute även idag – kors i taket. Denna sommar har inte varit något vidare, mycket regn och opålitligt väder.

Idag skall jag använda Runkeeper under alla sträckor jag går, får se om det funkar, kul att se hur mycket jag går under dagarna när det gäller prommisar till jobbet, hem etc.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar till semestern om jag inte räknar med idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar