fredag 10 augusti 2012

Folktomt på Odenplan strax efter kl 6 i morse



Så här folktomt var det i morse när jag begav till mig jobbet på Odenplan. Skönt att arb-kollegan Gina snart är tillbaka från semester, hon är morgonpigg.

Nu har jag bestämt mig för att gå på Oasens träningsanläggning vid DN-huset, jag kommer att gå på ett yogapass på torsdagmornar och försöka simma lite då och då. Det gäller att inte börja springa på en massa olika pass för då vet jag att jag tröttnar.

Igår kväll var jag så trött så jag gjorde i princip ingenting. I morse var jag på jobbet strax efter kl 6.30. Till middag igår hade vi hemlagad ärtsoppa med fläsk.

Vi har inte bestämt om vi skall ut med husbilen ikväll eller om vi åker i morgon förmiddag, vi får se.

På eftermiddagen idag skall jag på cirkulationmassage, härligt hoppas jag i varje fall.

Jag har också börjat med att gå till jobbet eller gå hem (c:a 2,5 km) minst 4 dagar i veckan och oftast går jag både till jobbet och hem, så det blir ju lite promenader under veckorna.

Till helgen skall jag försöka att blogga från husbilen, vi får nu se om det funkar med det internet vi har.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar