måndag 17 december 2012

Måndag före julafton 2012




En liten bild på min fina bodyspray (om än lite suddig från Instagram) som jag fick i adventskalandern från Body shop, väldigt diskret och bra doft, känns bra på huden ff a på benen.

Helgen har varit rofylld. I lördags var vi en sväng till Vällingby, fika med Marcus på Rydbergs Norrtullsgatan. I söndags var jag och tatuerande ögonbrynen, fy vad ont det gjorde, skall dit för påfyllning i slutet på januari igen.

Jag har kommit igång med crosstrainer nu – den har veckan blir det minst 30 minuter varannan dag, kan inte gå ut på promenad om det småduggar – jag får inte bli blöt på ögonbrynen. Det blir ingen stegmätare denna vecka. Har gått ner 3 hg sedan förra veckan – hi hi ha ha.

Ikväll skall jag och Cat till Långbro värdshus och äta julbord – jag kommer att bli proppmätt. Det var länge sedan jag var ute och åt ett riktigt julbord. Julfesten på jobbet var inget att hurra för direkt, dålig mat ff a.

Jag har inte hittat något garn till klänningen måste be arb-kollegan om hjälp. Ev kanske köpa garnet på nätet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar