fredag 28 december 2012

Tröttmössa idag


Igår kom jag inte hem förrän vid 21-tiden. Det var fullmåne i natt så jag somnade inte förrän vid halv fyra tiden och gick upp halv sex. Ni kan tro att jag kommer att vara trött ikväll.

Har jobbat på som en liten galning under dagen - nu tänker jag snart gå hem. Handla lite på vägen och bara mysa hemma ikväll.

Jag har inget direkt som jag behöver handla på rean så jag tror jag struntar i att gå titta överhuvudtaget.

På tisdag skall jag börja med Rivstart - försöka gå ner några kg tills vi skall åka till Thailand, förra gången kände jag mig så tjock hela tiden så det nästan förstörde resan. Har helgen på mig att fundera på hur jag skall gå tillväga - vilken metod etc.

Tänk nu är jag ledig i fyra dagar igen  - härligt härligt.

Gott nytt till er om vi inte hörs av innan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar