fredag 14 december 2012

Vad skall göras denna helg



I eftermiddag skall jag småhandla lite efter jobbet och sedan hem och kolla på film och småmysa.

I morgon blir det fika med yngsta sonen, köpa garn till en klänning som min arb-kollega skall sticka åt mig, åka och hälsa på Tors mor, städa och fixa som vanligt.

På söndag ska jag tatuera min ögonbryn - det blev inte av sist för kosmetologen var sjuk - jag har nästan lust att avboka men vi får hoppas att dom blir bra.

Tor skall hämta en stationär dator som vi skall koppla ihop med tv:n. Jag vill börja planera inför resan till Thailand i februari.

Nästa vecka skall jag börja med att en stegmätare på mig, vikten går stadigt uppåt just nu - jag måste sätta stopp annars kan det gå hur som helst. Orkar inte med ngn diet just nu.

Ha en trevlig helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar