måndag 22 april 2013

En lite varm söndag i slutet på april

En liten bild på mina tulpaner som jag köpte i helgen.

I fredags var jag så trött så trött, satt på jobbet fram till kl 18 tror jag det var. Hem och tittade på tv och vilade.

I lördags åkte jag till Solna centrum, tog en sen frukost i solen ute på torget och sedan fixade jag mina naglar hos Angeliqa. Sprang runt lite i affärer. Letade efter ett skal till min iphone, jag vill ha ett rött i silikon men det hittade jag inte förstås.
Hittade ett par bra promenadskor på Ecco som jag skall köpa, dom passar bra nu när jag kan gå till jobbet. Vi har flyttat till DN-huset och det är lite närmare än Primusgatan.

I går började morgonen med tvättid kl 12, sedan iväg och köpa ett par träningsskor på Brommablocks. Efter det var det kalas hos Tors syster Carina som fyllde 54 år, det fanns hur mycket tårtor och mumsigheter som helst. Tor fixade middagen medan jag ordnade och gjorde lite helgfix (städning etc). Sedan tittade vi på Sune i Grekland heter den så, det var sisådär.

Har sovit urdåligt i natt, jag är trött så det bara skriker i hela kroppen. Skall på ett gympa-pass kl 18 och hoppas jag kommer att vara jättetrött ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar