tisdag 30 april 2013

Valborg

Jag jobbar nu på förmiddagen och sedan skall jag iväg för att äta lunch med yngsta sonen Marcus inne i city. Hoppas det är uppehåll för jag tänker gå in till stan och det tar säkert bortåt 30 minuter. Men om det regnar så går jag absolut inte, det är kallt som bara attan.

Måste hinna in på Åhlens och Indiska för att köpa ngr småsaker.

Ikväll skall vi ut och äta middag med Cat och Alf - det blir restaurang Marie Laveau -  jag har inte varit där tidigare - blir spännande att se deras matsedel.

Den här veckan har det inte blivit ngn träning än alls, jag har ett gympa pass i morgon och yoga på torsdag samt yoga igen på söndag. Jag riktigt längtar att få gå på min pass.
Men jag har i varje fall hunnit promenera nästan 8 km hittills inte alls illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar