onsdag 24 april 2013

En skön promenad till jobbet hann jag med idag

I morse hann jag med mycket, tvätta två maskiner, promenad till jobbet på dryga 30 minuter. Solen skiner och jag känner mig lite bättre till mods idag.

Äntligen har jag tagit mig i kragen och skickat iväg papperna till Transportstyrelsen, jag blev av med körkortet för ett tag sedan, det bara försvann ur plånboken. Nu kommer i varje fall ett nytt snart.
Deklarationen har jag inte lämnat in än, brukar alltid vara ute i sista minuten trots att det är så enkelt med sms.

Idag blir det ingen träning. Den här veckan har jag tränat både måndag, tisdag och planeringen är att köra ett pass på fredag oxå.
Det känns så bra att komma iväg på olika pass flera gånger i veckan och det är jag så glad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar