tisdag 18 augusti 2009

Lille Jack beräknas komma till världen 23 augusti

Kom upp sent idag igen, kl 8 och inte 7 som bestämt.

Innan jobbet var jag ute i Vreten och hämtade ut körkortet som förnyats.

Lille Jack beräknas komma söndagen den 23 augusti- precis någon dag innan jag åker, hu hu.
De skall in till sjukhuset på söndag för igångsättning om ingenting händer innan dess. Spännande blir det i varje fall. Äntligen kommer han - jag längtar efter att få träffa honom.

Det är jättemycket att göra på jobbet just nu - det är typiskt och lite konstigt - så är det alltid när jag skall ha semester.

Har gått mina 10.000 steg i varje fall idag men inte ätit helt perfekt enligt kaloritabellen.
Hade faktiskt tänkt gå på pilatespass ikväll men jag var tvungen att jobba över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar