måndag 3 augusti 2009

Väntan på lille Jack

I fredagseftermiddag åkte jag till Märsta, så inte Leek behöver vara ensam på nätter m.m. eftersom Jack väntas komma när som helst. Vi spisade dinner och titta på lite på tv samt småpratade och var ute och spelade fotboll.

I lördags åkte jag och lill Hugo till Marcus och Nilla på födelsedagskalas, det tog oss hela dagen att åka runt i länet, Sollentuna - Spånga - Vällingby - Spånga - Solna och sist till slut Märsta igen. (Nilla hade bakat jättegoda bullar - vi åt så vi fick ont i magen.)

Leek hade gjort jättemycket och god thaimat som vi satt och åt länge länge. Vi var borta så många timmar att jag tror hon trodde vi hade rymt ha ha.

I söndags var det Eurostop som gällde, lill Hugo skuttade runt där i lekhörnan i ja, jag tror nästan det blev 4½ timme till slut med lite avbrott av fika och ett med hamburgare m.m. Han var emellanåt alldeles genomsvettig men fortsatta springa och leka med andra barn ändå.

Nu sitter jag och skriver lite i bloggen - skall snart iväg till jobbet, det är sammanträde kl 15 - jag åker till Märsta ikväll igen om ingenting annat inträffar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar