måndag 17 augusti 2009

Lite shopping blev det idag


Idag har jag hunnit med mycket.

- ringt till bostadsförmedlingen åt min mor

- varit och röntgat och tagit ultraljud på vänster ben inför operationen

- jobbat - roligt är det när kollegan har kommit tillbaka och god lunch fick jag (köttgryta)

- handlat enligt bilden

- handlat två stycken stickade oversize tröjor, en vit och en grå (bra att ha framför allt på semestern)

- fått iväg några viktiga mejl

- köpt några detaljer till resväskan

- det blev en en sådan där "duschboll"

- gått mina > 10.000 steg

- handlat en "liten" flaska linsvätska

ja, det var det hela tror jag.


Jag kom faktiskt upp kl 7 vilket jag är nöjd med - samma sak blir det i morgon.

Ikväll skall jag ev gå ut på en promenad och sedan inte göra något mer alls, det är som det ser ut just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar