fredag 31 juli 2009

Jag längtar till semestern


Det har varit två hektiska dagar på jobbet - konstigt att det alltid är för lugnt eller tvärsom. Hur som helst så har tiden gått fort.

Ikväll åker jag till Märsta för att vara med lill Hugo och Leek, undrar vad vi skall hitta på.

Det blev ingen yoga igår kväll för Elisabeth som leder passen var sjuk, det var tråkigt.

Jag längtar efter semester - den 26 augusti åker jag tillbaka till Tunisien - till hotellet ovan - jag känner mig trött just nu så jag längtar verkligen efter semester.

2 kommentarer:

  1. Härligt med en resa att se fram emot, det har vi med :-)
    Hoppas bebisen hinner titta ut innan du åker bara, så du inte missar allt det roliga.

    SvaraRadera
  2. Det blir ganska knappt - Jack kommer ev den 23 och jag åker den 26 men jag kommer ju hem snart igen - jag tänker bara vara och verkligen njuta av denna semester

    SvaraRadera