måndag 20 juli 2009

Persikor från Riga


Är det någon som vet varför persikorna i Riga var alldeles platta? De ser jättegoda ut.

I lördags blev det inte så mycket med tv-tittandet. Var ute och promenerade med Krebbe och efteråt gick vi ner till marinan och tog ett glas vitt - det var trevligt.

Igår hade jag en baravara dag, tittade på tv, hämtade hem god mat och njöt av tillvaron.

Idag promenerade jag till jobbet, tog en omväg så det blev en ordentligt promenad - skönt. Det är så lugnt på jobbet - alldeles för lugnt.

Har börjat med en detox-kur idag, skall dricka Prenet i två dagar, det är fem shaker om dagen - vaniljsmak, smakar helt ok. Jag har inte vägt mig på tre veckor och inte hållit igen heller - tänker väga mig på onsdag. Vill gå ner 5 kg nu under sommaren/hösten - jag måste sluta med godis igen.

Har fixat här hemma för veckan, Tuffi tappar så mycket hår så det är inte riktigt sant. I veckan måste jag fixa min kamera - det fattas en sladd - det är roligare om jag kan lägga in lite bilder i bloggen. MM har inte fixat klart bilderna från Riga men det gör han nog snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar