söndag 12 juli 2009

Kl 22.20


Nu har jag tvättat klart för denna vecka i varje fall. Har fixat till här hemma så att allt är ok.
I morgon måste jag också hämta ut mina nya rosa sneakers som jag beställt från La Redoute - hoppas dom passar, det var halva priset på en vara ,så då passade jag på.

I morgon skall jag ta det lugnt på morgonen - har ingen brådska till jobbet - kör via mobilen i någon timma.

Någon speciell middag blev det inte idag - jag vet inte var denna dag tog vägen - det gick så himla fort.

Med min viktnedgång går det jättedåligt just nu, har inte varit och tränat på snart två veckor eftersom jag inte känt mig riktigt kry.

From i morgon är det nya tag igen - ff a inte ngt vardagsgodis men jag skall iväg till Riga på tisdag så då blir det mycket fusk ingen.

Arb-kollegan går på semester from nästa vecka och det är bra - tänker under nästan helg börja med två stycken detox-dagar och sedan köra Prenet två gånger per dag under en vecka och se om det blir någon förändring.

6 kommentarer:

  1. Vill oxå ha rosa gympadojor!
    Barnbarn???

    SvaraRadera
  2. Ja, dom är lite roliga och passade bra men som sagt var de är till mig och inte till barnbarnen.

    SvaraRadera
  3. Men asså? Har du barnbarn? Jag kommer inte ens ihpg att du hade barn???

    SvaraRadera
  4. Kul! Hoppas det är långt kvar tills jag får barnbarn :-)

    SvaraRadera
  5. Det är min äldste son som har tre barn snart, min yngsta son MM hoppas jag väntar ett bra tag till. Det räcker just nu så bra med snart tre stycken.
    Hoppas du får en skön sommar i Löttorp, min syster hyrde en stuga där under många år, fast nu har det väl inte varit så på ca 4-5. De har byggt ett hus i Sandvik så jag hoppas hinna ner innan hösten kommer. I morogon åker jag till Riga - det var ett tag sedan jag gjorde något så det blir riktigt kul

    SvaraRadera