onsdag 29 juli 2009

Lite shopping till Jack idag

I morse var jag i tvättstugan kl 7, kors i taket för att vara mig.
På jobbet har jag haft en hel del att göra och mer blir det i morgon.
Har shoppat lite till Jack.

Middagen med Lotta blev inställd, hon kände sig trött och jag har lite dåligt med pengar så det passade i och för sig bra.
Jag måste vara lite sparsam eftersom jag åker till Tunisien i slutet på augusti igen.
Annars har det inte hänt något speciellt idag alls.

Pratade med syrran som är nere på Öland, de har det så bra där - fint väder är det nästan hela tiden.

Med vikten går det dåligt igen, känner mig hungrig hela tiden, försöker att tänka mig för men det är svårt.

Dagens outfit:
- turkost linne, Flash
- turkosa capribyxor, Flash
- naturvit volangkofta, Joy
- svarta sandaletter, Scholl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar