torsdag 23 juli 2009

Yoga idag - bra av mig

Har precis kommit hem från ett 105 minuters yoga-pass - det var jättejobbigt men skönt - hoppas jag kommer att sova bra i natt.

Skall upp kl 6 i morgon och vara på jobbet senast kl 7.

Det var strul på jobbet idag men allt löste sig till slut, var på urdåligt humör när jag gick därifrån .

Har handlat lite till Tuffi idag, laxolja mot håravfall, torrisar mot det samma, ny borste och en liten leksak.

Träffade en träningskompis som bor i porten bredvid - det är jättebra - då kan vi peppa varandra under hösten.

Jag känner mig duktig som kom iväg på yogan - det satt långt inne.

2 kommentarer:

  1. Superduktigt! Vi får peppa varandra så ska du se att vi klarar det!

    SvaraRadera
  2. Bra med yogan!:)

    Trevlig helg!

    Vad roligt att du är med och tävlar om Boots No 7 produker hos mig:)

    Kram & Lycka till!

    SvaraRadera