fredag 17 juli 2009

Hemma igen


Jag har haft det helt underbart på båtkryssningen och framför allt i Riga - det är en stad som jag skall återvända till. En helt fantastisk stad, berättar mer senare med lite bilder som sonen MM har tagit. Hittade ett supermysigt hotell mitt i gamla stan - jag tänker åka dit snart - det är säkert en upplevelse att bara bo på detta lilla hotell, bilder kommer som sagt.
Dagen har varit helt knäpp, blev väckt i morse av att det inte dök upp någon föredragande till mötet kl 8 i morse - jag planerade att vara på jobbet vid 9. Jag ringde några samtal och väckte folk - inte roligt men sedan tog arb-kollegan hand om det hela. Så jag kunde göra mig iordning och skynda till jobbet.
Det blev ett litet snabbt uppvaknande och helt fel för mig i morse, känner mig fortfarande på dåligt humör och jag är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar