torsdag 1 november 2012

Det var länge sedan sist

Jag har varit på tre stycken konferenser bl a en i Skottland Edinburgh. Allt har rullat på så fort så jag har inte hunnit med bloggen alls. Tar nu tag i den igen.

Ikväll skall jag på en marknadsundersökning ang mjölkprodukter. I morgon är det nästan bara jag som jobbar - alla andra är lediga men jag får vara ledig på måndag istället.

Kosten har det gått si och så med - får ta tag i detta på måndag igen - som vanligt men eftersom jag varit på flera konferenser så har allt blivit upp och ner. Jag  är så trött så jag blir fundersam just nu - kan sova hur mycket som helst och gör det med.

Har också haft finfrämmande från Rengsjö. Vi hörs i morgon igen - skall hämta ut min Glossybox ikväll, spännande att se vad den innehåller. En litet kort från Skottland kommer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar