fredag 23 november 2012

En liten bild på min frukost idag + ägg + kaffe



Igår tog jag ett skönt fotbad, bakade matbröd men det blev ingen spikmatta, det gör så ont i början så jag gruvar mig. Åt bara proteiner igår. Jag försöker hålla mig från kolhydrater i största mån. Vikten går inte neråt ändå. Skall börja promenera mer igen.

I morgon skall jag ut på shopping och storlunch med Cat, får se om vi gör några fynd.

Har inte kommit igång med min stickning än – detta är en stor prioritet i helgen. Känner mig lite rastlös idag. Undrar om min systerdotter Karin kommer iväg till Marocko på tisdag, hon åker dit själv och har varit magsjuk med feber hela denna vecka, ingen hit precis.

Idag lyser solen och det känns skönt, igår var det mörkt hela dagen. Ikväll består middagen av kyckling med någon sås och blomkålsmos, kanske en förrätt med lite räkor etc.

Jag har ett glas med gem i här på jobbet och tar bort ett gem för varje vecka som går, nu är det tolv veckor kvar tills vi åker till Thailand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar