torsdag 22 november 2012

Idag har jag haft sovmorgon


Igår var vi och tog en öl på Vasan. Efteråt handlade vi en korgstol till hallen - jag skall klä om den och hänga upp ett matchande draperi så hatthyllan m.m. döljs.

Det är så skönt med sovmorgon så det är inte klokt. Idag fick jag min julkalender från min kära sambo.

Med vikten går det inte så bra alls ev måste jag köra igång med Dukan igen, det är så besvärligt med allt protein som skall ätas, mår lite illa av att äta så mycket ägg m.m.

Idag kör jag en proteindag i varje fall, det blir dukanköttfärssås till kvällen med keso för min del.

Ikväll skall jag
- ta en välbehövligt fotbad
- ligga på spikmattan före sänggående
- baka dukanbröd så det finns till helgen
- sätta ingång med min stickning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar