fredag 2 november 2012

Fredagen den 2 november



Här står jag i hotellrummet före middagen förra veckan (hotell Frimuraren i Linköping) och försöker göra mig fin.

Igår var jag reserv på marknadsundersökningen - jag fick mina checkar och fick gå hem - slapp att sitta och diskutera i 2 timmar. Det var så skönt - jag var helt slut igår igen. Idag skall jag köpa Berocca på apoteket och hoppas på att det ger resultat.

I helgen blir det:
- tvätta 2 pass
- städa och fixa
- ta fram vinterkläder + stövlar etc
- åka och fixa lite i husbilen omvädret tillåter
- göra schema för november månad, boka in etc
- plocka ur resväskan - har inte hunnit det ordentligt
- gå igenom hudvårdssmink som jag har, så jag inte köper nytt i onödan
- åka till Gamla stan och titta på kökslampan
- köpa pallen till hallen - det rimmar
etc

Jag är ledig på måndag och det skall bli så härligt - kram på er och ha en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar