fredag 11 januari 2013

Det är så härligt med fredagar

Jag tog den här bilden på väg till jobbet idag, ovan.

Nu har jag gjort klart mina attackdgr - det känns skönt. Jag tänker köra 1/1 = 1 proteindag och 1 dag med protein och grönsaker. Provar mig fram, just nu tycker jag att detta låter bäst. Till middag blir det Tackopaj - det kommer att smaka underbart och ff a med en liten sallad till.

Nu har äldsta sonen Bolme kommit hem från Thailand, får se om han kommer till oss ngr dgr.

I helgen har vi en hel del att göra.
- besöka svärmor
- köpa mer garn (arb-kollegan skall sticka en klänning till mig)
- IKEA
- Clas Ohlsson 
- fixa lite i husbilen 
- träna och gå promenader
- rensa i min garderob (har köpt en hel del kläder denna vecka )

Jag önskar er alla en underbar helg för det skall jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar