fredag 4 januari 2013

Så skönt att det är fredag idag


I helgen skall jag ut med stavar och promenera. Det skall bli skönt att få äta något litet i morgon. Jag har inte gått ner mer än ett knappt kg.

Har precis fått redan på att arb-kollegan ev blir sjukskriven ett tag, det första jag tänkte på var min semester den 15 februari, inte snällt av mig alls. Vi får hoppas att det inte är något allvarligt med henne.

Nu skall jag snart bege mig ut för att shoppa något litet i eftermiddag. Sedan bär det av hemåt och äta min Nutrilett pasta och efterrätt.

På lördag skall vi gå på bio med yngsta sonen och hans flickvän Nilla och efter det gå ut och äta en bit mat. Vi har inte hunnit träffats alls under helgerna.

Resten av helgen blir det nyttig mat, träning etc som gäller samt vila så jag orkar med nästa veckas jobb. Känner mig ganska trött och slut just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar