torsdag 3 januari 2013

Ta det lugnt - svårare än man tror

Idag känner jag mig lite snurrig i huvudet och har svårt att koncentrera mig. Har bestämt mig för att bara köra med Nutrilett i tre dagar. Sedan gå över till LCHF eller Dukan - vi får se - har inte bestämt mig riktigt ännu.

Det är hur mycket att göra på jobbet som helst idag. Känner mig redan helt slut fast klockan är bara drygt 13, blir nog kvar här till bortåt kl 6 ikväll som det ser ut nu.

Ikväll skall jag köra lite överkroppsstyrka, ligga på spikmattan så jag får sova ikväll om det nu fungerar. Crosstrainer och promenera minst 50 minuter.

Jag är jättehungrig idag, ingen rolig dag alls. Måste bara försöka ta det lugnt och inte stressa upp mig i onödan här på jobbet,  man kan bara göra en sak i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar