måndag 7 januari 2013

En bild på mig från jobbet idag



2 kommentarer:

  1. Hej Jeanette!!! Jag hade samma problem som du med att jag kunde inte lägga in bilder på min blogg. Så jag fick rådet att byta till goggle chrome istället för explorer som jag hade innan och så gick det igen. Har hört att det även funkar med firefox.
    Nu har jag fått ytterligare ett problem att jag kan inte längre ladda upp bilder från min kamera på datorn,ska se om jag kan reda ut detta också. I annat fall så inskaffar jag en kortläsare så jag kan lägga in foton på den vägen istället. Hoppas att du lyckas få rätt på det. Monica

    SvaraRadera
  2. tack för svaret - jag skall försöka under helgen att fixa till det - under tiden får jag lägga in bilder via mobilen - det kom jag på igår kväll - ha det så bra

    SvaraRadera