måndag 7 januari 2013

Helt plötsligt går det inte att överföra bilder - förstår ingenting

Helgen har varit bra. Vi var och såg Hobbit i 3d - lite annorlunda men kul. Innan bion var vi och åt på Vigårda - ett inneställe där de nästan enbart serverar hamburgare, gott och gott vin till ett mkt bra pris.

Har promenerat en hel del i helgen och känner mig nöjd.

Nu har jag bestämt mig och jag började med Dukandieten igår, jag hoppas innerligt att jag går ner åtminstone ngr kg innan vi åker iväg på semestern.

Arb-kollegan verkar ha kryat på sig och kommer förhoppningsvis och arbetar igen nästa måndag om allt går som planerat.

Nu väntar jag med spänning på att få väga mig i morgon bitti och se om det hänt något angående vikten om än bara så lite.

Shoppade lite i lördags, hittade en hel del på Joy - riktigt snygga saker - ska visa upp dom bara jag förstår hur jag skall lägga upp bilder. Det har alltid fungerat tidigare - jag förstår ingenting. Får fråga Tor ikväll.

Sov dåligt i natt igen och har så gjort hela senaste veckan trots att jag ligger på spikmattan innan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar