fredag 25 januari 2013

Fredag igen

Veckan har rullat på med en massiv insats när det gäller min mor. Nu är hon hemma utan hemtjänst och hemvård men det är så hon vill ha det. Vi får se hur det blir framöver. Jag måste koppla bort detta, i varje fall under helgen.

Har inte hunnit med något speciellt under veckan jo förresten jag var på föreläsning om LCHF-kost med Cat i onsdagskväll. Jag tycker det var jätteintressant och roligt.

I tisdags hade vi kvällsmöte på jobbet.

I helgen blir det fixa med husbilen - vi fick inte iordning den förra helgen. Alla batterier har dragits ur, säger man så tveksamt men ni vet vad jag menar. Vi gör ett nytt försök på lördag.

Jag skall gå till Specsavers och köpa nya glasögon, vill ha nya nu när vi åker på semester. Använder mest linser men det är skönt att vila ögonen någon gång då och då.

En liten bild på mina naglar (ovan) - jag vill göra något riktigt fläskigt inför Thai-resan - någon som har något förslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar