fredag 18 januari 2013

Lite sol ute och det är även fredag yippie

Min mor har blivit dåligt och hamnat på sjukhus så mitt träningsschema sprack direkt på onsdag. Hon håller på att pigga på sig, om man är 85 år har man rätt att bli lite trött och slut ibland. Nu hoppas jag bara på att hon piggar på sig. Vi har tagit ett beslut om att försöka få in henne på ett äldreboende men i en annan kommun - undrar om det fungerar att göra så.

Jag har haft fullt upp hela veckan först med jobbet och sedan att åka och hälsa på henne - har stupat i säng tidigt på kvällen.

Vi var och kollade husbilen i helgen - den såg så eländig ut - nästan helt översnöad.

Ikväll skall Tor och jag ut och äta middag på Vasan. I morse vägde jag mig - har gått ner 4,5 kg sedan 1 oktober. Försöker äta Dukanskt men ibland unnar jag mig något extra. Har bestämt att min vägdag blir på fredagar.

I morgon skall jag till Anita och fylla på mina ögonbryn, hua det kommer att göra ont igen. Nu är det bara fyra veckor precis idag tills vi åker till Thailand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar